🌊維港1號必睇攻略🌊維港1號無維港?得1條車路點頂得順?|航拍景觀分析|啟德跑道區|示範單位|One Victoria|胡‧說樓市

啟德跑道區首個新盤「維港1號」即將發售,既然坐落跑道區,發展商一定以海景做賣點,但今次個名叫維港1號,我哋實地考察後發現,原來無維港景? 而且成條跑道區咁多項目,淨係靠一條車路,你話點頂得順?

可能有人會同你講,發展商已經申請緊村巴,但你真係信100%有?

===========================
影片簡介
00:00 開場
00:31 啟德站同跑道區有幾遠?
02:02 跑道區交通係點?
05:49 「維港1號」景觀如何?
07:52 兩房示範單位
09:42 一房示範單位
10:34 三房示範單位
============================

🤓維港1號:VR體驗與揀樓攻略全文: bit.ly/3gR4A2j

🏡胡‧說樓市按揭計算機: bit.ly/3wnZAHY

😍大家記住Comment、Like、Subscribe胡‧說樓市CNglobal Channel: bit.ly/2xABOiK

🚨「胡‧說樓市」Facebook專頁: wukwokwai.ch...

🚨「胡‧說樓市」Mewe專頁: mewe.com/p/wuchatprop
📡「胡‧說樓市官方網站」: www.wuchatprop.com.hk/
📢「胡‧說樓市」Instagram: wuchatprop
========================================

评论 

  1. 胡‧說樓市

    胡‧說樓市

    26 天 前

    條單軌鐵路冇左真係幾大鑊! 記住村巴唔係100%申請到阿......

    • Terence Tam

      Terence Tam

      13 天 前

      真係胡說(亂噏)🤣

    • Terence Tam

      Terence Tam

      13 天 前

      村巴俾工人姐姐搭嘅

    • Terence Tam

      Terence Tam

      13 天 前

      跑道地係超級豪宅地,要揸車先豪嘛,有冇見過住山頂嘅要有地鐵?有冇見過李嘉誠搭地鐵?

    • Ian Ho

      Ian Ho

      20 天 前

      好踢腳,起完樓,天橋望入去人地屋企,低層又望天橋,揸車係megabox出面塞到瀨屎,番工放工時間晚上七點揸車出街真係會燥,又多迴旋處殺氣大,中九龍幹線一開通,隨時將軍澳啲車頂埋去宋皇臺,前後夾住

    • fanpaulhk

      fanpaulhk

      21 天 前

      實際啲就騎單車😂😂

  2. heng tai

    heng tai

    15 天 前

    睇地图都知啦

  3. Connie

    Connie

    16 天 前

    Thanks for your explanation on the facts.

  4. fine wong

    fine wong

    17 天 前

    每兩戶就會有一架車,係點樣計?

  5. 曾美儀

    曾美儀

    19 天 前

    👍👍👍

  6. Fred Lee

    Fred Lee

    19 天 前

    雖然係咁,但係講真香港無邊塊爛地係無人買,係唔會升。 仲要有"啟德"個名加持,好唔好住一件事,升就升硬。

  7. welcome

    welcome

    20 天 前

    麻煩將毒婦個樣打格仔🙏🏼

  8. karson Wong

    karson Wong

    21 天 前

    你一出完條片,隔黎個藍屍睇樓youtuber即刻死兜🤣🤣

  9. Initial C

    Initial C

    21 天 前

    睇黎向避風塘係最好景

  10. Social Traps

    Social Traps

    22 天 前

    👍全港最貼地樓盤channel真係只此一家

  11. Chi Kin Li

    Chi Kin Li

    22 天 前

    地下是T6幹道!

  12. BW Chan

    BW Chan

    23 天 前

    我覺得阿威你己經係一個品牌唔洗著件TEE, 有留意外地產既中青我諗多數人都認得你, 著住呢件野反而有D鑑.

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      23 天 前

      謝謝讚賞啊,胡.說樓市是個和大家一齊分享樓市資訊和互相交流的平台,也是個小小隊團;每條片的製成,拍擋們也功不可沒啊,件Tee 代表左我地胡.說樓市呢個channel,也代表我們的Team Spirit啊😊💪

  13. Noel Chung

    Noel Chung

    23 天 前

    非常詳盡之分析!多謝🙏🏻

  14. Ward Justyne

    Ward Justyne

    23 天 前

    跑道區真係被正苦玩死, 仲要加埋中資+黑廁+醫院景, 點買得落手 佢都叫價$23K, 點解唔買返Grande Monaco? 又近MTR又有真維港景 等多陣仲有會德豐個啟德新盤~ 呢啲大陸貨真係不看也罷

  15. Solo Leung

    Solo Leung

    23 天 前

    4:35 如果大家都聽你咁講自己揸車,第時 4:44 果條 承豐道 會有幾塞真係難以想像⋯ 搭公共交通啦 多人揸車就會塞車㗎啦 5:02

    • Vaara hkg

      Vaara hkg

      21 天 前

      買得呢個價位,會揸車好正常

  16. Pe Chu

    Pe Chu

    24 天 前

    👍👍👍

  17. yingkit18

    yingkit18

    24 天 前

    專業 客觀

  18. Chris Chun

    Chris Chun

    24 天 前

    跑道用來起樓, 規劃失敗, 只想繼續賣高樓價CAP水

  19. Mic

    Mic

    24 天 前

    而家地盤梗係遲啲會通㗎嘛

  20. Man wai Lam

    Man wai Lam

    24 天 前

    望樓景,交通又唔方便,仲要中海外,貼錢買難受😥

  21. EW

    EW

    24 天 前

    英國樓盤都有你咁專業既廣東話分析就好!

  22. Hi Hi

    Hi Hi

    24 天 前

    隔離台出片話當車位唔夠1成咁去計車流量,叫人唔晒太過擔心交通wor😱

    • Hi Hi

      Hi Hi

      24 天 前

      @胡‧說樓市 純粹係佢個答案太夾硬來,佢自己點會唔知牽強唔合理!仲學人開Q N A

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      @Hi Hi 不要咁講😅😅 大家都係理性分析及討論,一齊研究互補不足麻!有時我哋都會有盲點,要大家討論才愈辯愈明💪🏻💪🏻

    • Hi Hi

      Hi Hi

      24 天 前

      @胡‧說樓市 佢用維港1號做eg,1059伙,158個車位,好俾佢吹漲,佢d 分析得啖笑😬

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      有無說10%是基於什麼推算呢?我沒有相關資料在手呀…🙇🏻🙇🏻 郵輪碼頭會上落客、假日遊人會揸車去海濱休憩、政府承諾加強小巴巴士接駁,埋站出站對路面佔用等因素,如果有計算在內可更反映承豐道的承載力。

  23. neuteneute

    neuteneute

    24 天 前

    另外, 望兒童醫院果潭係無咩流動 ge 死水

    • yingkit18

      yingkit18

      24 天 前

      沙田濾水廠淨化水就係經啟德河流入呢度,都叫有流動架XD

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      叫避風塘😆😆 我晚上行過一次 我覺得也幾舒服嘅🤣🤣

  24. Justin Leung

    Justin Leung

    24 天 前

    啟德講緊未來會住3-4萬人, 交通真係一個好大問題...

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      尤其跑道區!你看開價也知道已反映了交通缺點嘅因素,自住要衡量下價錢是否可抵銷此因素!

  25. Dennis Ho

    Dennis Ho

    24 天 前

    落雨行=成身濕晒,好天行=成身濕晒

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      係呀… 成身汗😂😂

  26. Olsen Lee

    Olsen Lee

    24 天 前

    非常細緻👍🏻

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      多謝支持~~💪🏻💪🏻

  27. TAI MAN CHAN

    TAI MAN CHAN

    24 天 前

    影片拍攝高質素,講解清晰,抵讚👍🏻

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      多謝支持呀~~😍😍

  28. Eric Ho

    Eric Ho

    24 天 前

    鄧生、鄧太:現居於紅磡區,亦在同區持有2至3個收租物業,以逾1500萬元購入維港1號3房戶。「曾作實地視察,交通配套較差,最少要5至6年時間發展,但物業屬臨海物業,景觀佳,亦看好啟德的前景,故購入物業自用。」 重可以點發展?! 吾同5至6年後有單軌鐵路?!, 神預測來了!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      @Eric Ho 唔出奇呀!

    • Eric Ho

      Eric Ho

      24 天 前

      @胡‧說樓市 吾排除呢d係換樓客,20年樓以上d人就想換新樓。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      或者expect 體育園條路通左可以行過去卦?

  29. W.J. YAU

    W.J. YAU

    24 天 前

    睇返政府知料跑道頭咪有馬路出返去地鐵站, 係依家未通啫。下次d資料唔該充足d客觀d, 今次真係信錯咗你, 後悔冇去。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      如果住維港1號,我諗選擇在九龍灣站轉小巴入去郵輪碼頭,似乎會來得更直接一點

    • Eric Ho

      Eric Ho

      24 天 前

      有都好, 都要行好遠

  30. dandouyiunoulik! wutjoidongha

    dandouyiunoulik! wutjoidongha

    25 天 前

    有啲人真係過份吹噓鐵路,事實上,如果要行15分鐘以上先去到地鐵站,就已經可以收皮,日曬雨淋,係唔會頂得順,而且完全唔算交通方便。每日花30分鐘(來回)行去地鐵站,再花10分鐘(來回)由地鐵站行去公司,嘩,呢度已經係每日用9個字行路,都仲未計搭車時間,真係咪搞。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      不過佢開價是反映了,所以有得有失,要自己衡量

  31. Victoria Judy散漫生活

    Victoria Judy散漫生活

    25 天 前

    我都想去睇豪宅見識下 有冇團可以跟你去🤣🤣

    • WIN

      WIN

      9 天 前

      我也想一起去啊

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      研究下~~😆😆😆

  32. kevinkithui

    kevinkithui

    25 天 前

    望海既都係向北東北,完全唔會考慮

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      景觀叫最有保障…

  33. Tuna Fresh

    Tuna Fresh

    25 天 前

    有錢人最鍾意唔方便,快D去買

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      但車位不足..而維港1號又多上車間隔,可能的出的入…

  34. masterives

    masterives

    25 天 前

    Liked

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      Thx for your support~~

  35. Cliff Chu

    Cliff Chu

    25 天 前

    遠洋的單枝盤千望也是 UP 及 balcony combined

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      所以應該是第三個!👍🏻👍🏻

  36. 早Hi

    早Hi

    25 天 前

    將來應該係用水上的士, 不過.... 都幾唔方便 (利申, 我時常會去呢度跑步入郵輪碼頭, 真心認同交通出入幾大鑊)

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      Water taxi 收費我唔會覺得便宜,而且落客點應該有限..

  37. 全職量地官

    全職量地官

    25 天 前

    冇左單軌伏L哂

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      係呀,政府說會加強巴士及小巴,但承豐道一條直路,每邊雙線行車,一旦有TA, 就是塞了喺到

  38. fai chan

    fai chan

    25 天 前

    嘩,搵鬼買咩, 景觀無保證又隔涉,兩萬蚊吹唔會考慮呢度啦

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      不過又應該咁講,佢今次開價係有反映到交通缺點因素,所以要自己衡量下,價錢係咪真係可以抵銷到這方面的缺點!

  39. Lee Vincent

    Lee Vincent

    25 天 前

    👍🏻分析客觀,好有用!請問可唔可以拍珺瓏灣驗樓同共公交通配套?謝謝🙏

    • Lee Vincent

      Lee Vincent

      20 天 前

      謝謝🙏

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      我地稍後會去驗樓,到時去實測拍埋呀~~

  40. Eric Ho

    Eric Ho

    25 天 前

    呢條片好應該係以後所有跑道盤展銷會出面播俾人睇,呵呵呵。都登d AA慘,除左個景都吾知點sell好....

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      再觀望下日後改善成點,只是眼前得到的資訊,交通仍是死穴。

  41. Tommy T

    Tommy T

    25 天 前

    通常最早入伙個批會有、tsd會批村巴,另外政府plan緊前段起行人道駁去牛頭角,胡sir今次無比評分,會5會打翻分同講講跑道整體發展?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      @Tommy T 我覺得佢開價有反映交通不便的因素。如果以呢口價,跑道區第一個項目來計,我覺得算有輕微水位,但一定要揀最平嘅單位。

    • Tommy T

      Tommy T

      24 天 前

      都係朋友講 哈哈 ,胡sir覺得投資維港1號抵唔抵?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      通常早入伙會批村巴呢個說法,其實我跑了十八年地產新聞都未聽過,不知是否政府政策有改變…

  42. Allez Venga

    Allez Venga

    25 天 前

    謝謝分享

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      別客氣👍🏻👍🏻

  43. 支持香港獨立

    支持香港獨立

    25 天 前

    有咩慘得過俾港共跣一鑊?! 就係比港共跣兩鑊! 問下華懋就知道。 安峯賣左幾伙咋陰9公!

  44. lok912

    lok912

    25 天 前

    講事實要勇氣...LIKE

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      多謝呢💪🏻💪🏻

  45. Loki Cheng

    Loki Cheng

    25 天 前

    班地產商投完地後改左地積比,每呎地價其實平左

  46. HOI PAN SZE

    HOI PAN SZE

    25 天 前

    而家果到甘多地盤 行唔到最快既路係好正常既事WOO

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      認同!只是就算日後承啟道可以接駁去承豐道,步距也不近

  47. Mike Tsang

    Mike Tsang

    25 天 前

    夠中肯,支持你! 今時今日好少人肯客觀分析!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      多謝你支持呀~~😍😍

  48. Peter Tang

    Peter Tang

    25 天 前

    長實塊地並非前排維港景中最便宜。最便宜的是長實隔離塊地,由中海外等財團於2019年11月以尺價$13,238奪得的4A2地盤,比長實塊地尺價低近2成。 可以睇返跑道前排維港景的地盤成交紀錄,由2019年7月在社會運動開始初期恆基等財團以尺價$19,636奪得,到2019年11月社會運動中期中海外等財團以尺價$13,238投得,再到取消單軌後的2021年2月疫情相對緩和時長實以尺價$15,861買入。究竟長實買地時跑道區地價是繼續跌緊還是開始有回升跡象呢?單軌取消又是否影響跑道地價的最重要/唯一因素?這些都值得相榷。

    • ak49gun123

      ak49gun123

      21 天 前

      @胡‧說樓市 所以你係片中講取消左單軌後地價即跌其實係誤導。再加上其實長實塊地比起新地塊地嘅海景差不少,新地可以望到灣仔,長實只可以望紅磡,所以地價較平好合理。總之單係地價上,反映唔到取消單軌嘅影響,長實仲係好有信心。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      認同你說法!從來影響市況也不會單一因素!👍🏻👍🏻

  49. Sammy

    Sammy

    25 天 前

    全屋三匹以上冷氣在露台散熱,乾衣一流

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      不過說實在,對日後維修是安全好多,這設計是針對職工安全改良了!

  50. Eric Ho

    Eric Ho

    25 天 前

    跑道區盤咪9買啦...維港景自high算, 係買就買啟德站個頭

    • eric harry

      eric harry

      24 天 前

      @Eric Ho 咁佢 頭三份一 呢張 嘅售價又係啟德區 比較平嘅

    • Eric Ho

      Eric Ho

      24 天 前

      @eric harry 佢平姐可能

    • eric harry

      eric harry

      24 天 前

      @Eric Ho 睇嚟 市場 睇好 呢邊樓盤 的潛力

    • Eric Ho

      Eric Ho

      24 天 前

      @eric harry 賣左90%

    • eric harry

      eric harry

      25 天 前

      @Eric Ho 今日就係開賣日 留意下先

  51. Eric Ho

    Eric Ho

    25 天 前

    3:25 李生真係李生, 高手, 佩服佩服.

    • 森林天

      森林天

      12 天 前

      木子先生係正苦入面點會冇線人吖,話唔定係佢裝個陷阱比其他競爭對手,根本從冇諗起高架鐵路

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @Eric Ho 😆😆佩服

    • Eric Ho

      Eric Ho

      25 天 前

      @胡‧說樓市 永遠都係得人地蝕底佢自己賺曬,欽敬欽敬。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      幾次都執到死雞😆😆👍🏻👍🏻

  52. wc

    wc

    25 天 前

    其實2023年收樓後,車站廣場和體育園大約會落成,啟德站去跑道區是直接得多呢!所以你今次咁行其實無咩意思!

    • J. Y

      J. Y

      23 天 前

      @Loki Cheng兩條路駁通,主要方便乘車來回啟德站,不用繞經九龍灣商貿區;如打算步行至港鐵站,當然牛頭角站更直接

    • Loki Cheng

      Loki Cheng

      23 天 前

      @J. Y 承豐道駁啟承道都好遠,第時步行最近既話係經新既啟德橋(牛頭角花旗大樓直對條行人天橋入跑道區)駁去最近係牛頭角站,不過都應該要15-20分鐘步行

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @J. Y 希望可配合入伙而有改善!👍🏻👍🏻

    • J. Y

      J. Y

      25 天 前

      @胡‧說樓市 承豐道會被延長至承啟道/沐泰街交界,所以將來跑道區交通不只是靠一條啟德橋 反之,未來由啟德站近啟朗苑巴士站,經沐寧街轉入承啟道,再向左轉入承豐道,只需5-10分鐘車程便直達跑道區中央

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      都啱!不過由啓德站過去跑道區,就算接駁到也是較遠,這點準買家也要留意💪🏻💪🏻

  53. Steve Yuen

    Steve Yuen

    25 天 前

    第3個- 千望 都係合併露台

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      2019年後入則的項目也會多見這些設計了

  54. Yiujai Chung

    Yiujai Chung

    25 天 前

    support support!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      Thx ya~~😍😍

  55. Phoebe Au

    Phoebe Au

    25 天 前

    70年代屯公2.0到時一塞車。。。 真係今翅僕佳了

    • yiuming110583

      yiuming110583

      25 天 前

      其實更似仲係得南橋的青衣

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      可能捱一段時間才有改善…

  56. u mama BOOM!

    u mama BOOM!

    25 天 前

    如果就咁睇,好似九龍灣站行過去仲近過啟德

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      絶對是!千萬不要由啓德站行過去

  57. 隆

    25 天 前

    陳茂波係預算案話跑道尾4C4, 4C5,4B5會改為住宅用途。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      住宅再增加..住戶再増加… 車流再增加…交通不變……😅😅

  58. raku H

    raku H

    25 天 前

    去承啟路條路plan咗未起好je

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      對!要等好長時間

  59. Dorothy C

    Dorothy C

    25 天 前

    好詳細,幫到班想入手既買家

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      多謝呀~~😍😍希望幫到大家呀!💪🏻💪🏻

  60. Dorothy C

    Dorothy C

    25 天 前

    買得果度D人,應揸車多。emax果面完全唔近九龍灣站

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      但車位……同埋得一條承豐道….

  61. 티티

    티티

    26 天 前

    跑道區都有個未知的隱藏優勢 可以起個碼頭直接坐船出中環灣仔唔使同人塞觀塘 早排咪話要搞個水上的士 啱晒班私樓客

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      視乎班次及water taxi 價錢,我估一程不便宜

  62. Rick Rick

    Rick Rick

    26 天 前

    誠哥又贏

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      叻👍🏻👍🏻😆😆

  63. 雞翼尖

    雞翼尖

    26 天 前

    行到懷疑人生😿😿

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      同埋嬲自己做乜咁蠢

  64. Lee Ricky

    Lee Ricky

    26 天 前

    無左單軌, 跑道區變左孤島, 得一條橋出入係好危險的事!

    • yingkit18

      yingkit18

      24 天 前

      將來有路通去承啟道

    • Tsz Hei Hans Ng

      Tsz Hei Hans Ng

      24 天 前

      有咩TA既話,可以搵定相熟既船家……

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      好似康城環保大道咁..

  65. Kennis K

    Kennis K

    26 天 前

    好fit, 好有心機 加油

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      多謝支持呀😍😍😍😍

  66. 上車仔

    上車仔

    26 天 前

    支持講出真相,某些人不斷吹捧跑道區,根本對買家無幫助,希望之後新盤都有呢類貼地片

    • CHRIS WONG

      CHRIS WONG

      25 天 前

      只要行過啟德,就覺得個交通同配套好難支持到成個啟德項目

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      多謝支持呀!我哋一定會努力,繼續保持制片初心!💪🏻💪🏻

  67. Fy C

    Fy C

    26 天 前

    多謝分享!我真心相信你好專業 ✌️

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      多謝你支持呀~~😍😍

  68. Grace Grace

    Grace Grace

    26 天 前

    終於等到威威出維港一號嘅片👍👍😻😻,雖然睇咗網站內容,但睇威威講,好好多👍👍👍

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      多謝呀!因為剪片哥哥要求嚴格咋👍🏻👍🏻 拒絕齋片咁去,用左好多時間整多啲graphic 元素,令大家了解更清楚!

  69. Matthew Man

    Matthew Man

    26 天 前

    2:00 嘥氣講得好

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      因為好嬲自己咁蠢,行到有點忟😆😆

  70. Matthew Man

    Matthew Man

    26 天 前

    有用 Good

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      😍😍多謝支持呀~~

  71. wwwong10

    wwwong10

    26 天 前

    我見元朗有啲盤用紅van當村巴,咁係咪唔使運輸署批呢?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      元朗尚悅就是如此,據聞佢地是管理公司同小巴租路線

  72. Arthur Yang

    Arthur Yang

    26 天 前

    What's your opinion on the cheap 1 bedroom, 1/F? Definitely a must grab given the opportunity? Also, which of the two Victorias is overall less problematic and a better investment? Grand or One Victoria? :)

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      Comparatively speaking, I would say the opening price of One Victoria has taken account into the defects of the property. Location wise, one Victoria can have prospect of improvement, whereas the refuse collection point near Grand Vic has no signal of relocation within short period of time. Based on the above, I think one vic is less problematic.

  73. Victoria Judy散漫生活

    Victoria Judy散漫生活

    26 天 前

    睇咗當住咗

    • Victoria Judy散漫生活

      Victoria Judy散漫生活

      25 天 前

      @胡‧說樓市 幾識講嘢😂👍🏻

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @Victoria Judy散漫生活 😆😆😆一起學習研究麻~~

    • Victoria Judy散漫生活

      Victoria Judy散漫生活

      25 天 前

      @胡‧說樓市 🤣🤣🤣thank you! 好有耐性👍🏻

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @Victoria Judy散漫生活 我知道呀~剛look 完fb😁😁

    • Victoria Judy散漫生活

      Victoria Judy散漫生活

      25 天 前

      係我呀👋🏻👋🏻😂😂 好多問題嗰位

  74. lala lumlum

    lala lumlum

    26 天 前

    起多兩條橋就差不多

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @lala lumlum 有需求!但供應應好有限

    • lala lumlum

      lala lumlum

      25 天 前

      @胡‧說樓市 入番個車位先

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      要!同埋車位都要增加..

  75. lala lumlum

    lala lumlum

    26 天 前

    點解唔由九龍灣行去?

    • lala lumlum

      lala lumlum

      25 天 前

      @胡‧說樓市 都唔係嘅,辛苦晒!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      因為我想看看屯馬線效應…. 之後覺得自己好蠢

  76. XOOX __I

    XOOX __I

    26 天 前

    誠哥好醒😎買到減價貨

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      同埋佢幅地較為捱返去stadium 方向

  77. CHRIS WONG

    CHRIS WONG

    26 天 前

    聽到阿威今次真係好火🤣🤣,好似俾政府欺騙左感情咁

    • CHRIS WONG

      CHRIS WONG

      25 天 前

      辛苦哂成日日曬雨淋仲要出外景工作,繼續支持 ,btw希望下屆政府又會推動重來再重啟東九龍其他可行既鐵路方案🤣🤣

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @Ken Lo 點解要咁做….😆😆😆

    • Ken Lo

      Ken Lo

      25 天 前

      @胡‧說樓市 我上個月由啟德站,打算行番出九龍城城寨公園,都中咗暑。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @超級風小孩 Super Power Kid 別客氣☺️☺️☺️

    • 超級風小孩 Super Power Kid

      超級風小孩 Super Power Kid

      25 天 前

      @胡‧說樓市 辛苦你了, 感謝你既報導!!

  78. eric harry

    eric harry

    26 天 前

    胡說樓市真係解釋得十分清楚 另外想請教一下 片段入面所講淨低幾幅地 唔知會唔會改返做住宅地請問係 邊幾幅地?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      24 天 前

      @eric harry 其實好視乎地盤點扭法,但如果前方有地皮,會假設佢沒有景觀看待先,比較隱陣一點

    • eric harry

      eric harry

      25 天 前

      @胡‧說樓市 另外1b座a b h室 的觀塘方向景觀唔知會唔會畀 4b3 的樓影響 我見條片6:32 嗰度都見到 4B3樓盤起緊

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      現在未招標應是較捱近郵輪碼頭的三幅商業地,其中一幅高銀金融撻訂後再流標

  79. Mandy高妹

    Mandy高妹

    26 天 前

    系呀,你講得岩呀! 我親戚買左掃管芴“上源”,入伙時原本,有屋宇接駁車,早前,屋宇取消左接駁車。 我親戚話全屋宇主戶都不贊成,但屋宇話回覆話屋宇前面有巴士站所以就取消。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      所以真心唔好立亂信未經證實的消息!

    • Sun Sun

      Sun Sun

      26 天 前

      果度已經好山卡啦 , 仲要CUT埋村巴 , 車位又唔夠 , 真心買左真係食得屎.......

  80. wkinwa77

    wkinwa77

    26 天 前

    當初提出輕軌前冇分析過可行性? 過左十幾年先知做唔到?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      認同!討論左咁耐才說不可行….

    • yiuming110583

      yiuming110583

      25 天 前

      所以政府講果d,算把啦,班地產佬中晒招咁濟

    • wkinwa77

      wkinwa77

      26 天 前

      @yiuming110583 其中一個問題好似係官觀嗰位架空會過唔到消防條例

    • yiuming110583

      yiuming110583

      26 天 前

      講可行性,討論得最多應該係一班鐵路迷,但佢地都對官塘個位有質疑(無地方起,即使架空都要係地面起柱)

  81. Fernando WS

    Fernando WS

    26 天 前

    Feel 到阿威勁火但又要壓住把火講嘥氣….

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @JJ 應該中暑…😆😆

    • JJ

      JJ

      25 天 前

      @胡‧說樓市 下次可以試下牛頭角站行,可能有驚喜😏

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @Fernando WS 大家唔好好似我咁蠢就ok 🤣🤣

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      @u mama BOOM! 下次唔會再行😆😆😆

    • Fernando WS

      Fernando WS

      25 天 前

      @胡‧說樓市 辛苦你 🙏🏼

  82. hkalec

    hkalec

    26 天 前

    你今次由啟德站行過去使唔使一小時!?! ~~

    • Loki Cheng

      Loki Cheng

      23 天 前

      @胡‧說樓市 啟德站到郵輪碼頭係街坊平時跑步既路線,來回十公里

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      其實如果承啓道接過去 應該不用,但我個日搵路行,行行下又落雨避雨,前後一小時才去到

  83. Cheuk C

    Cheuk C

    26 天 前

    .

  84. ANSON LAI

    ANSON LAI

    26 天 前

    安峯2.0

    • HOI PAN SZE

      HOI PAN SZE

      22 天 前

      兩個地方差天共地 跑道絕對會賣曬

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      25 天 前

      唔出奇,但比安峯理想就是這裡附近沒公營房屋

下一个