Sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild - E3 2021 Teaser - Nintendo Direct

评论 

  1. ThePizzaMuncher

    ThePizzaMuncher

    5 小时 前

    At 0:47 that reminded me of Bongo Bongo.

  2. xenonlade master

    xenonlade master

    5 小时 前

    Genshin impact better and will outsell this trash💞💞💞💞

    • Nope Nope

      Nope Nope

      5 小时 前

      Outsell?

  3. Geepkillaz

    Geepkillaz

    5 小时 前

    Dead game lol

    • Nope Nope

      Nope Nope

      5 小时 前

      Dead brain lol

  4. Mason Smith

    Mason Smith

    6 小时 前

    Take all the time you need don't release it any earlier

  5. Ignis Fatus

    Ignis Fatus

    6 小时 前

    Please take away that nonsense about weapons break

    • Dragon

      Dragon

      6 小时 前

      Nope.

  6. Smbai

    Smbai

    7 小时 前

    What's that? Floating HC? Give me a tree or a rock and stasis. I'll be there in a minute.

  7. Smbai

    Smbai

    7 小时 前

    This better have music. That was what BotW was missing to make it a perfect 10/10

    • Tayyub Mohammed

      Tayyub Mohammed

      6 小时 前

      You must have a terrible taste in music

    • Dragon

      Dragon

      6 小时 前

      @Smbai Breath of the Wild has nearly 180 songs in the game.

    • Smbai

      Smbai

      6 小时 前

      @Tayyub Mohammed what like 2 songs? Tarrey town and hc... I'm talking an actual good ost like basically every other zelda game

    • Tayyub Mohammed

      Tayyub Mohammed

      7 小时 前

      Botw had music tho??

  8. Leah

    Leah

    7 小时 前

    Zelda has short hair and did she just die 😫 noooooo! What is happing

  9. Sune ✓

    Sune ✓

    9 小时 前

    60fps ??

  10. Depleted

    Depleted

    9 小时 前

    so we didnt defeat dark beast ganon, we simply caused him to powerup his malice. Links right arm has been augmented by sheikah tech and im assuming that is what gives him the ability to puddle portal. The new z-axis movement looks really fun, it did get slightly boring sipping stam elixirs when z-axis climbing in the climbers set. The statis-rewind looks like it will add a fun new mechanic for dungeons and even for killing monsters in interesting ways. Dear god i hope the dungeons are actually dungeons this time, the 4 divine beasts weren't fun. I can't wait for it to be emulated on cemu!

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      Cemu is for Wii U games

  11. Jesse cortez

    Jesse cortez

    12 小时 前

    Fishing pole

  12. CodenDraws

    CodenDraws

    12 小时 前

    OMG?!!!? NENTANDO DID YOU DO A SKYLOFT REFRENCE?!!!!?!!111!??!1?111

  13. Anmol Prakash

    Anmol Prakash

    13 小时 前

    OMG BBG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Ahmad Abdul Majeed

    Ahmad Abdul Majeed

    13 小时 前

    That OOT Zelda lullaby reference at the end of the trailer is 👌

  15. GenesisJay

    GenesisJay

    14 小时 前

    Traditional Dungeons Please 😉

  16. The Ostrich

    The Ostrich

    16 小时 前

    This must run on the Switch Pro, it looks too good!!! - Blinded fanboys

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      @Markus Alfred Levo Ostrich was saying that there are a lot of idiots claiming that it looks too good to be on a Switch, meaning this teaser is from a Switch Pro. But that's not the case. People don't understand that BotW is a Wii U game that was ported to the Switch. Also the Switch Pro doesn't even exist.

    • Markus Alfred Levo

      Markus Alfred Levo

      15 小时 前

      Wut?

  17. michał klonecki

    michał klonecki

    18 小时 前

    Ooooooooooooooooooooooooooooo

  18. Friedrich Starke

    Friedrich Starke

    20 小时 前

    Day 39 of watching this Trailer until the game come out

    • The Ostrich

      The Ostrich

      16 小时 前

      Get a life

  19. FozzyGozzy

    FozzyGozzy

    21 小时 前

    If you can't pet dogs then we gotta boycott

  20. Ghostlee

    Ghostlee

    22 小时 前

    How many times do we have to teach you this lesson old man!??!??

  21. Pikapro 745

    Pikapro 745

    天 前

    *Now with double the korok fun! 1800 koroks*

  22. Str1ngz08

    Str1ngz08

    天 前

    SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!

  23. Gantzuka

    Gantzuka

    天 前

    I hope it's not more breath of the wild. Botw is a good game, but some of the game mechanics leave me frustrated. Making me put down the game for days or a month at a time. Never played a zeld game and done that before. and give us a recipe book for god sakes.

  24. Andrew Herrera

    Andrew Herrera

    天 前

    Too vanilla looking. All they did was rip off assassins' creed and their marketing team helped make the switch and game a success.

    • Syizuril

      Syizuril

      4 小时 前

      Yes, and Assassin's Creed dev admits the game is inspired by several Zelda games, Wind Waker is one of them

  25. Internet Gamer

    Internet Gamer

    天 前

    Please bring Demise back!!!

    • The Ostrich

      The Ostrich

      16 小时 前

      You clearly didn't understand Skyward Sword's story if you seriously posted this 🤦‍♂️.

    • Jacob

      Jacob

      17 小时 前

      No

  26. Gabriel-NS-

    Gabriel-NS-

    天 前

    Will this also be coming to Wii U?

    • The Ostrich

      The Ostrich

      9 小时 前

      There are also rumors they are working on a Wii version and it will support the Wii Vitality Sensor for when you skydive.

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      Yep, and it's coming to the Revolution and NX.

    • Wide Matt

      Wide Matt

      10 小时 前

      says in description that it's only for NX

    • Jacob

      Jacob

      17 小时 前

      Why would it?

    • RW Thunder

      RW Thunder

      天 前

      Nope

  27. adam hodgson

    adam hodgson

    天 前

    its literally botw .. 2 , its the same game

    • Jacob

      Jacob

      天 前

      The sequel to BOTW is BOTW 2? Huh… who would’ve thought?

    • Nope Nope

      Nope Nope

      天 前

      0:24 I don't remember seeing this in the first breath of the wild, kinda odd.

  28. Angel Aguirre

    Angel Aguirre

    天 前

    Does anyone else hear the beginning notes of the Ballad of the Goddess at the end of the trailer ???

    • Angel Aguirre

      Angel Aguirre

      9 小时 前

      Yea I just really couldn’t tell and when I heard it I had those flashbacks

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      It's Zelda's Lullaby at the end. Ballad of the Goddess is Zelda's Lullaby reversed, so it's not really possible to hear Ballad of the Goddess unless you are watching the trailer in reverse.

    • Jacob

      Jacob

      天 前

      It’s Zelda’s Lullaby

  29. CheeseTaco Art

    CheeseTaco Art

    天 前

    Take as much time as you need to make it the best game Nintendo has ever released.

  30. SonicGaming2

    SonicGaming2

    天 前

    Since when could bokoblins be unicorns with the long horn

  31. Mocha_Dreams

    Mocha_Dreams

    天 前

    This and the new Hogwarts game are the only thing I look forward to in 2022 🏃‍♀️💨

    • Mocha_Dreams

      Mocha_Dreams

      天 前

      @Dragon Same, if they all come out around the same time I'm just gonna be broke, because you can bet I'm getting all of them. 😌

    • Dragon

      Dragon

      天 前

      Ikr? That hogwarts game looks awesome too. Wonder which will come out first…? If they come out around the same time as Elden Ring, I’ll be drowning in good games.

  32. Stefano Abbondanza

    Stefano Abbondanza

    天 前

    next year do you doing the legend of zelda: twilight princess HD for nintendo switch?!

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      depends if BotW2 gets delayed or not

  33. Brysen Stocks

    Brysen Stocks

    天 前

    “Let” “Let” “Us” “Us” “Play” “Play” “As” “As” “Zelda” “Zelda” “Let us play as Zelda” “Link with long hair. Got it!”

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      Link always had long hair. Nothing changed. Also Zelda is dead

  34. Logical Dude

    Logical Dude

    天 前

    Kids nowadays: "I don't understand what to do, what's the point of this game?" *Let them skydive and give them a glider* Kids: "Oh! This is just like Fortnite!" Me: "How dare you."

  35. Chris Harris

    Chris Harris

    天 前

    Does anyone else hope weapons don't break so easily in this one? That was one of my biggest issues in the first BOTW lol being in a big fight and my weapons break

    • Markus Alfred Levo

      Markus Alfred Levo

      15 小时 前

      @Taker369 yeah let’s turn botw 2 into world of warcraft where you grind for 3 hours

    • Taker369

      Taker369

      天 前

      I think they should have a weapon repair system and upgrade

    • Chris Harris

      Chris Harris

      天 前

      @The African Triforce right they can still break but last longer than a few fights since the world isn't apocalyptic and restored before Ganon comes back and have a way to repair them like in The Witcher or Diablo for easy examples

    • The African Triforce

      The African Triforce

      天 前

      Not really, mainly because I fear that if weapons don't break, people will get too comfortable with one weapon and play with that for the whole game! In breath of the wild, the game forces you to adapt to the situation constantly. I do believe their should be some way to repair the weapon though.

  36. Silvia's Pencil Portraits

    Silvia's Pencil Portraits

    天 前

    Look the trailer again. I think it must be Zelda who is getting this green power, it is clearly her arm. Look at the nails and the black trousers and the leather laces on her arm. It is exactely the same outfit you can see when Zelda is falling 😊 I think she is falling into the abyss. She is lying on the ground and the green energy find her and will give her the power. And Linknis getting this red energy in his arm 😊

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      @Silvia's Pencil Portraits watch the last trailer

    • Silvia's Pencil Portraits

      Silvia's Pencil Portraits

      9 小时 前

      @Molduga but you don't see the face of the person when the green energy reaches the arm 🤷🏻‍♀️

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      The only time Zelda is in this teaser is when she falls in the cave. Everywhere else is Link

    • Jacob

      Jacob

      天 前

      Link wouldn’t be using Ganondorf’s malice.

  37. Derick Gould

    Derick Gould

    天 前

    Sooo i started playing skyward sword on the switch aaaand omg! i wonder...

    • Mr ZERROUR

      Mr ZERROUR

      天 前

      It is what we think it is bro..

  38. Silvia's Pencil Portraits

    Silvia's Pencil Portraits

    天 前

    Looks like we can play with Zelda in the sky and with link on the ground. I think Zelda gets the green power arm and Link the red one 🤗

    • Jacob

      Jacob

      天 前

      @Silvia's Pencil Portraits Ganondorf most likely shot malice at him to attack/incapacitate Link, Link’s definitely not absorbing it.

    • Silvia's Pencil Portraits

      Silvia's Pencil Portraits

      天 前

      @Dragon I do not want to play zelda, but I find it a bit curious that you can't see the face while the hand is absorbing this green energy. On the other hand it is clear that link absorbes this red energy cause you can see his face. And you can't see the face of the person at this sky isles, but you can see that you will play link on the ground. It is only a theory 😊 however I'm thinking this game will be great and can't wait to play it.

    • Dragon

      Dragon

      天 前

      Nintendo has made it abundantly clear that they will not make Zelda a playable character in any of their games. If you want to play as Zelda, I recommend Hyrule Warriors Definitive Edition, or Hyrule Warriors: Age of Calamity.

    • Silvia's Pencil Portraits

      Silvia's Pencil Portraits

      天 前

      @Jacob we will see 😄 however I'm sure that this game will be fantastic and can't wait to play!

    • Jacob

      Jacob

      天 前

      @Silvia's Pencil Portraits The arm was already shown to possess long fingernails, and Link was shown to be absorbing it. It’s very obviously Link falling since half of his chest is hanging out and he’s wearing his blue earring, it’s not Zelda in the sky.

  39. Friedrich Starke

    Friedrich Starke

    天 前

    Day 38 of watching this Trailer until the game come out

    • Friedrich Starke

      Friedrich Starke

      18 小时 前

      Thanks, man

    • Norgani

      Norgani

      18 小时 前

      You were the hero we needed 👏

  40. Emeka American

    Emeka American

    天 前

    I hope there are temples and more interesting boss battles and story in BOTW2. That was the only thing BOTW1 was lacking.

  41. Metallic Divination

    Metallic Divination

    天 前

    So is this one finally co-op?

  42. yoboyyoyoboy

    yoboyyoyoboy

    2 天 前

    I have nothing important to say other than that this looks pretty cool. Show more

  43. lizzy cohen

    lizzy cohen

    2 天 前

    When I first saw this trailer the only thing I focused on was link's hair anyone else

  44. CodingItWrong

    CodingItWrong

    2 天 前

    Zeldavania: Breathony of the Wild

  45. Ana María Silva

    Ana María Silva

    2 天 前

    December 2021plisssssssssssssss🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  46. ooga booga caveman

    ooga booga caveman

    2 天 前

    I can’t believe people are actually excited about this garbage lmao

    • Too Edgy For You

      Too Edgy For You

      天 前

      No wonder your username is ooga booga caveman, your IQ is that of one.

    • Taker369

      Taker369

      天 前

      You must be a cyberpunk fan it explains your lack in taste

    • Dragon

      Dragon

      天 前

      @ooga booga caveman Yes.

    • ooga booga caveman

      ooga booga caveman

      天 前

      @Dragon No

    • Dragon

      Dragon

      天 前

      You are.

  47. Gaming Artist

    Gaming Artist

    2 天 前

    I feel twilight vibes from this... I hope we see the princess of twilight even if it's just for a scene

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      That's not happening

    • Frangip

      Frangip

      2 天 前

      please no

  48. Kat^Boba

    Kat^Boba

    2 天 前

    If BOTW was released in 2017... and BOTW2 will be released in 2022, that is 4 years apart from them being released... so will that mean BOTW3 will be released in 2026??🤔🤔

    • Kat^Boba

      Kat^Boba

      9 小时 前

      @Molduga :o ohhh

    • Molduga

      Molduga

      9 小时 前

      2017 to 2022 is 5 years. Nintendo will probably develop Zelda 21 to release alongside the next-gen console

    • Kat^Boba

      Kat^Boba

      2 天 前

      @Jacob ur right lol

    • Jacob

      Jacob

      2 天 前

      Too early to say. Also you might wanna wait for this to release before considering a BOTW 3, it’s entirely possible that Nintendo will be done with the BOTW storyline after this game.

  49. Σπυρος Σιδερης

    Σπυρος Σιδερης

    2 天 前

    I hope they add Kass in botw 2.

  50. Sam Somerville

    Sam Somerville

    2 天 前

    Nah, Original handheld zelda's where its at.

  51. Yumiゆみ

    Yumiゆみ

    2 天 前

    I have a Theory, If they released Skyward Sword HD before technically releasing BoTW 2…. Maybe BoTW 2 will mention what happened to sky loft

    • Jaiden Imagine

      Jaiden Imagine

      2 天 前

      lol that's stupid bestie!!:3

  52. Normaal Account

    Normaal Account

    2 天 前

    🍖

  53. SR VGAMER

    SR VGAMER

    2 天 前

    this hypixel skyblock update looks crazy

  54. Boy boy fart Lopez

    Boy boy fart Lopez

    2 天 前

    How come when I play as link nothing bad happens to Zelda but then when I don’t Zelda gets captured

  55. Tolerance ForYou

    Tolerance ForYou

    2 天 前

    I find it strange that they dont show Link from the front...

  56. ליאם גרונברג

    ליאם גרונברג

    2 天 前

    2022🙌

  57. Ragingatascreen

    Ragingatascreen

    2 天 前

    *victory dance* YESSSS ITS GONNA BE A GOOD ONE I CAN FEEL IT

  58. TheYellowMic

    TheYellowMic

    2 天 前

    I wonder if a title or logo was originally intended to appear here: 1:07. Looks cool without it anyway... but still I wonder...

  59. jason Pillifant

    jason Pillifant

    2 天 前

    Spoilers the real villain is tingal

  60. DigiboyGaming

    DigiboyGaming

    2 天 前

    BotW is canonically the end of the series. Skyward Sword is canonically the beginning. Imagine if this is the story of how Skyloft came to be? If the entire thing is a loop?

  61. PsychLeo64

    PsychLeo64

    2 天 前

    We want another game of the year.

  62. ZEP

    ZEP

    2 天 前

    i need this in life

  63. shinysilverstardust

    shinysilverstardust

    2 天 前

    let's just hope they won't spoil to much of the new features

  64. Jakub Jovanovič

    Jakub Jovanovič

    2 天 前

    yeahh i think im gonna.. hmm... yeah i think im gonna buy this game only to set it on fire along with the nintendo hq.. yeahhhh im gonna do that

  65. Corvalteo Corrax

    Corvalteo Corrax

    2 天 前

    I've got a feel that the title will be "The Legend O Zelda: The Last Breath"

    • inputfunny

      inputfunny

      8 小时 前

      @Too Edgy For You If you hear that often about the Ubisoft comparisons; maybe there's some truth to it... Also I liked the open-sandbox nature of the game; it just needs a lot of refinements to be the masterpiece some claim it to be. BOTW 2 could be the best Zelda game if they made those changes in my opinion.

    • Too Edgy For You

      Too Edgy For You

      8 小时 前

      @inputfunny damn. I don’t think this game is really your thing. Also I’m tired of people who say that if you take away the characters and references to Zelda then it’s a Ubisoft game. That’s so not true lmao. Ubisoft games don’t have puzzles, dungeons, and the Zelda charm. Just because it’s an open world game doesn’t mean it’s like Skyrim or a Ubisoft game. The rest of the thing you said are pretty subjective and tons of people like that sort of thing. Anyway you have your opinion and I have mine. Agree to disagree?

    • inputfunny

      inputfunny

      8 小时 前

      @Too Edgy For You Take out the characters and references to Zelda and BOTW could have been any other open world game, and isn't far off from a Ubisoft game. It didn't really have the Zelda soul to it. They removed item progression and took away traditional dungeons(Divine Beasts didn't cut it for me) in place of tiny, bite sized shrines that always looked very similar to one another. Weapon degradation stopped the flow of the game and required the player to be in a quick menu all the time, the side-quests were very underwhelming and not involving. Enemy variety was very lacking. The exploration boils down to finding rupees, a weapon that breaks in 20 hits, a shrine, or a mediocre side-quest. Also the world felt overly big and had too many big areas with nothing meaningful to do. I personally thought the beginning with the old man was the best part of the game since he provided a small amount of direction and urgency. The game felt more like a big tech-demo than an actual game to me, so yes; I was disappointed and hope BOTW 2 can address those issues.

    • Too Edgy For You

      Too Edgy For You

      天 前

      @inputfunny Disappointing? There’s no way I heard that correctly. How in god’s name was Botw disappointing? I get you have a different opinion, and I respect that, but disappointing? Nah bro 90 percent of the Zelda fanbase loves this game lol

    • Corvalteo Corrax

      Corvalteo Corrax

      天 前

      @jjmk Yeah absolutely. I'm glad that they didn't ruin the Zelda Franchise than the Paper Mario and other lines. The Trailers are already bringing the hypetrain up, specially it connects somehow to twillight princess, the dark and dusty stroy with a blimp of light in the end.

  66. 23_epicgamer

    23_epicgamer

    2 天 前

    I just started bots now there is a botw 2 0_0

    • Molduga

      Molduga

      2 天 前

      This was announced over 2 years ago

  67. Xelafi

    Xelafi

    2 天 前

    A little off topic but imagine if people tried riding Ritos like loftwings💀 lmao nevermind it’s 2am my bad

  68. Marcel Wayne

    Marcel Wayne

    2 天 前

    nintendo switch is indeed the nintendo console that nintendo respects the most

  69. Friedrich Starke

    Friedrich Starke

    2 天 前

    Day 37 of watching this Trailer until the game come out

    • Dragon

      Dragon

      2 天 前

      @Sweet Girl Yep, so at least 180 more days to go.

    • Sweet Girl

      Sweet Girl

      2 天 前

      2022 will be for 6 months

  70. 5.0 FTW

    5.0 FTW

    2 天 前

    I wish the game had traditional dungeons items to help you advance or access certain areas and defeat certain enemies that your weapons can be repaired but you have to use supplies mini games like fishing claw machine gladiator arena horse races shield boarding the master sword didn’t have a cool down timer if I want to run around with the master sword and not use any other weapon that should be up to me how I play my single player game and for all these reasons are why I’m not buying BOTW 2

    • Taker369

      Taker369

      天 前

      Ok but who asked ?

    • Kirby Kirb

      Kirby Kirb

      天 前

      That’s ok everyone has different opinions and obviously not everyone will like the game

    • Dragon

      Dragon

      2 天 前

      What you gonna do, cry?

  71. Kaptn Key

    Kaptn Key

    3 天 前

    My man’s arm Gone like finn’s was at least he gets a cool arcane replacement?

  72. Emily Binns

    Emily Binns

    3 天 前

    So I've been thinking I really think you should put Zeldas ballad on the switch for BOTW please take this into consideration

    • Nope Nope

      Nope Nope

      2 天 前

      @Jacob its a sequel to Wand of gamelon that released in 2036 for the Playstation 9. It was an improvement over its predecessor because of its unique mechanics like stubbing your toe on a rock. A solid 8/10 for me, the only complaint I had with it was the amount of korok seeds, i saw no reason for the developers to add 2.4 Quadrillion. A sequel is currently in development for the ZBOX 720 and expected to release December 23 348 BC.

    • Jacob

      Jacob

      3 天 前

      …Zelda’s ballad?

  73. Water Me Loan 64

    Water Me Loan 64

    3 天 前

    But will Link & Zelda finally seal the deal? 🥺

  74. Rhazy

    Rhazy

    3 天 前

    link looking like ssj in the thumbnail

  75. BOBO_PLAY

    BOBO_PLAY

    3 天 前

    Im so exited :)))

  76. The Fried Chicken

    The Fried Chicken

    3 天 前

    but i thought the boss was gonna be the flower lady

  77. 123 Heat

    123 Heat

    3 天 前

    Never been this patient in my life 😭

  78. Pickl

    Pickl

    3 天 前

    Can’t wait to have 500+ More koroks and my prize for getting all of them is just a bigger pile of s***

  79. Saya Aqew

    Saya Aqew

    3 天 前

    ZA WARUDO!

  80. Sergio

    Sergio

    3 天 前

    Well, Nintendo sure has gotten lots of inspiration from Miyazaki. Now Hyrule Castle is like Laputa Castle in the sky, while Links cursed arm is like the one of Ashitaka's from Princess Mononoke...

    • Pilar Dávila

      Pilar Dávila

      天 前

      Exactly what I thought when I saw this for the first time. To be fair, I believed that Nintendo (especially sagas like Pikimin or Zelda) always had that "Ghibli charm" and inspiration: color pallets, nature...

  81. Dan Mcginley

    Dan Mcginley

    3 天 前

    Me: let's see when is this coming out....... 2022! AW MAN it looks really good rats

  82. ooga booga caveman

    ooga booga caveman

    3 天 前

    Nintendo is such a trash company lmao

  83. Molduga

    Molduga

    3 天 前

    Sorry @jjmk for what I said yesterday. Don't know why I've been so annoyed.

  84. OhSoLoco

    OhSoLoco

    3 天 前

    Hopefully this game isnt an empty open world with repetitive monsters and point of interest’s like stables, shrines etc…

  85. SneakySam656

    SneakySam656

    3 天 前

    Revali’s Gale is not ready

  86. Jo Jones

    Jo Jones

    3 天 前

    Please release this in January next year 👍🤞🙏 , this game is something else

    • Jo Jones

      Jo Jones

      3 天 前

      @Molduga yea more and likely you could be right , how about we settle for march at the latest lol 😉 .. I hope they don't keep us waiting until Xmas that'll be a shame waiting all year again ... Boooo Nintendo 🤣

    • Molduga

      Molduga

      3 天 前

      @Jo Jones I'm hoping March for BotW's 5 year anniversary. Though it most likely is Holiday 2022.

    • Jo Jones

      Jo Jones

      3 天 前

      @Molduga there has to be that 1 people who spoils it for everyone haha 😊😅 . Ok I'll settle for February then 😉

    • Molduga

      Molduga

      3 天 前

      January is for Pokemon Legends Arceus

    • Jo Jones

      Jo Jones

      3 天 前

      @jjmk I can dream lol 😅

  87. WhoElseBut Tobi

    WhoElseBut Tobi

    3 天 前

    I hope the current Champions play a bigger role

    • ZGFutureEnergixGamer

      ZGFutureEnergixGamer

      3 天 前

      They wont

  88. Cashbanucita 00

    Cashbanucita 00

    3 天 前

    Just give it to me already!!!

  89. YİĞİT AKTAŞ

    YİĞİT AKTAŞ

    3 天 前

    The Zelda joycons are instantly sold out

  90. sehhi vooty

    sehhi vooty

    3 天 前

    What did Hyrule Castle do to deserve this pain?

  91. Oskar Linsell

    Oskar Linsell

    3 天 前

    Plz no master hand

  92. Nabilla Dwi Ananda

    Nabilla Dwi Ananda

    3 天 前

    I'm late! But i do watch the live direct Don't be offend but i can't magine dark Majora's mask thing from this game. I guess is half true... Well let's see what this best game got for me

  93. Anthony Carota

    Anthony Carota

    3 天 前

    Playing Skyward Sword HD now, I wonder if this means we’ll be seeing ancient Skyloft in this game in BOTW2?

  94. 学禾

    学禾

    3 天 前

    another thing added to my "will to live" list

    • inputfunny

      inputfunny

      2 天 前

      CONSUME CONSUME CONSUME

    • sehhi vooty

      sehhi vooty

      3 天 前

      It's going to be great for the Switch to finally have a Zelda to call its own :)

  95. So Now what

    So Now what

    3 天 前

    So hyped perfect the game I want scurry monsters to be fraid of

  96. Friedrich Starke

    Friedrich Starke

    3 天 前

    Day 36 of watching this Trailer until the game come out

  97. yousini

    yousini

    3 天 前

    very meh

  98. avishai jahanian

    avishai jahanian

    3 天 前

    Looks genshin was inspired by this franchise

    • YİĞİT AKTAŞ

      YİĞİT AKTAŞ

      3 天 前

      Yeah, it was

  99. Blue Echo

    Blue Echo

    3 天 前

    😭😭😭😭😭😭 Beautiful.

  100. Cody Pate

    Cody Pate

    3 天 前

    I just want a remaster of F-Zero X for Switch..... REVIVE THE SERIES PLEASE!!! I really tried to like Fast RMX but it's just not F-Zero......pretty please with sugar on top... Bring back Captain Falcon and gang.

    • Cody Pate

      Cody Pate

      3 天 前

      @Dragon If the F-Zero fanbase puts together enough energy Nintendo will see a spike in interest. I have always loved the series and F-Zero X is still my favorite racing game to this day....ironically I hate racing games, but F-Zero X is perfect in every way. (I guess there's always the OG N64 hardware or........the "E" word. heh heh)

    • Dragon

      Dragon

      3 天 前

      @Cody Pate Yeah, I get ya. Nintendo pretty much said they’ve done all they’re going to do with F-Zero. Would be cool to get a remastered collection or a remake, but I don’t know if we’ll ever see one of those.

    • Cody Pate

      Cody Pate

      3 天 前

      @Dragon I want a ground up remaster on Nintendo's new engine (I guess they mostly use UE4?) or whatever studio usually makes their games. haha!

    • Dragon

      Dragon

      3 天 前

      I picked up a Wii U and it’s on there. You might want to do the same, I feel like Wii U’s are going to be impossible to get, or really expensive in the near future. A lot of other great titles for N64 too.

下一个